miercuri, 1 iulie 2015 | By: ioana97

July new books








8 comentarii:

Praf de stele spunea...

Imi plac mult copertile de la "School for good and devil", "Rebel mechanics" si "Time salvager"! Acum ma duc sa caut sa vad si ce subiecte prezinta fiecare. ^_^

alexa ioana spunea...

Silver in the blood e ceva cu Rusia, nu? ador cartile in genul, plus coperta este absolut minunata. la fel si coperta de la Rebel :D

Ema spunea...

Acestea sunt noile tale carti sau sunt carti pe care ti le doresti? :) Par interesante, cel mai mult imi place cum suna si coperta de la Time salvager.

natașa spunea...

Mi-ar plăcea foarte mult dacă copertele cărților din România ar fi atâât de drăguțe!

alexa ioana spunea...

si noi avem coperti foarte dragute
si, oricum, continutul conteaza mult mai mult

Ema spunea...

Asa este, continutul conteaza. Coperta nici nu o vezi cand citesti cartea, iar in raft se vede doar cotorul :D. Asa ca nu conteaza aproape deloc. Cel putin pentru mine.

alexa ioana spunea...

este cam mult spus ca nu conteaza deloc :))) eu de multe ori stau si admir o coperta frumoasa, sau daca imi place foarte mult si tot nu am loc in biblioteca, o asez si in picioare si i se vede coperta :))

Ema spunea...

Pentru mine coperta conteaza doar la modul sa nu mi-o distruga persoanele carora le imprumut cartile... atat. Ceea ce conteaza cu adevarat e continutul. Iar in biblioteca mereu se vede doar cotorul, asa ca...

Trimiteți un comentariu