duminică, 31 august 2014 | By: ioana97

What to read next

Nu stiu pentru altii cum e, dar pe mine, cand apuc sa ma gandesc la faptul ca trebuie sa aleg ce urmeaza sa citesc, ma apuca durerile de cap. Asta pentru ca exista mereu un numar atat de mare de carti care trebuie *da, TREBUIE* citite, si atat de putin timp.

Mereu exista acele carti pe care vreau sa le cumpar si sa le citesc, dar niciodata nu au reusit sa imi ajunga in biblioteca pentru ca trebuie sa se lupte cu atatea alea noi aparitii editoriale si, eventual, lecturi scolare. Apoi exista cartile care incep sa se adune pentru ca ,,Era la promotie si nu puteam sa o las acolo" *eh, sper ca nu sunt singura care face asa* si care ajung sa zaca pe raft; apoi cartile pe care vreau sa le citesc pentru ca, inexplicabil, vreau, desi, practic, nu sunt chiar pe gusturile mele.

Si problema timpului care intervine in tot acest dezastru transformandu-l in ceva si mai si. In principal datorita scolii. Presupun ca la altii e vorba si de munca, dar... tot acolo. Mi-am propus ca in aceasta vacanta sa pun la punct ,,Gramada cu carti ce TREBUIE citite" *asta pentru ca mi-a fost greu sa articulez TBR pile*, dar nu am prea reusit. In parte pentru ca a trebuit sa imi hranesc e-readerul si cu el e mult ai simplu sa citesti sub patura cand mama iti spune sa te culci seara si in parte pentru ca a trebuit sa plec cu fooooarte multe carti de la Bookfest. Hopa. Si sa nu uit de afurisitele de lecturi scolare.

Deci, trebuia sa fac putina ordine inainte sa ma intorc la scoala. Asa ca m-am gandit sa aplic o metoda minunata pe care am vazut-o la un booktuber: in loc sa pierd timpul gandindu-ma la ce carte ar trebui sa fie urmatoarea, sa aleg carti la intamplare. Da, da, nu e foarte "desteapta" metoda, dar ma gandeam ca ar putea functiona.

Asa ca am facut o lista cu cartile care zac in biblioteca, pe podea si pe noptiera si marginea patului:




Le-am pus frumos intr-un pahar (data viitoare o sa fie un borcan, sper, dar acum nu am gasit)

Si am ales 6 carti pentru cele 2 saptamani de  vacanta care au mai ramas.

Am facut si un video, dar s-a cam pierdut... De data viitoare o sa incerc sa il si postez...

Si acum, tineti-mi pumnii sa nu incerc sa ,,pacalesc'' lista ...

1 comentarii:

Ema spunea...

Ai reusit sa le citesti pe toate 6? Urzeala tronurilor e un pic cam mare. Daca te-ai referit la primul volum, e ok, ai avut timp. :P

Trimiteți un comentariu