duminică, 7 iulie 2013 | By: ioana97

Si eu, si eu, si eu...maraton de citit

Ma inscris si eu in acest maraton de lectura, postat aici. Si pentru ca mi-e prea lene, o sa dau un copy-paste la postul original^^
Howdy? A venit vara şi odată cu ea a venit şi vacanţa (cea din urmă fiind mai leneşă şi ajungând mai târziu)! Ce am zis tot anul? 'Stai să vină vacanţă, o să devorez atâtea cărţi...' Iar acum că timpul a venit? 'Um...trebuie să recuperez somnul pierdut tot anul.' Statistic vorbind, citesc mai multe cărţi în timpul anului şcolar decât în vacanţă: Iulie 2012: 10 cărţi citite - Ianuarie 2013: 22 cărţi citite. 

Îmi trebuie motivaţie, peeps. Mai ţineţi minte când nu aveţi ce să citiţi? Mda, nici eu. Lista mea 'de citit' a devenit intimidantă. Şi aici mă refer la cărţile pe care le deţin. Şi ştiu că nu sunt singura! 

Aşa că mi-a venit ideea cu eu vara nu dorm, eu citesc maratonul de lectură. În ce constă? Simplu: o săptămână întreagă dedicată numai cititului. O săptămână în care, să sperăm, lista 'de citit' o să devină mai mică.

Durata: 8 iulie 2013 - 14 iulie 2013

Şi pentru a vă ţine la curent, mă gândeam că la sfârşitul/începutul fiecărei zile să fac un post cu progresul făcut. 
Pagini citite azi: 
Pagini citite în total: 
Cărţi terminate: 
Şi să-l asezonez cu nişte citate din cartea citită în ziua aceea sau ce cred despre ea în punctul acela. 

Cred că la sfârşit o să fac şi un giveaway cu o carte citită în timpul maratonului. 

Mai târziu, săptămâna asta, o să fac un post şi cu cărţile pe care am de gând să le citesc. 

Sper să vă alăturaţi şi voi! Ar fi interesant să văd cât citeşte fiecare şi ce. Dacă vă interesează, faceţi un post în care va anunţaţi participarea şi lăsaţi-mi link-ul într-un commentariu la această postare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu