marți, 23 aprilie 2013 | By: ioana97

Ziua mondiala a cartii pe Lipscani

Buna:)

Da, stiu ca nu ne-am mai auzit de foarte mult timp, dar mai nou mi se apre imposibil sa scriu aici. Pe langa faptul ca am oraru' super aiurea la scoala(dupa-masa), mai am si jumatate din timpu liber ocupat cu teme si drum si ....eh, intelegeti voi, sper. Ideea a ceea ce vreau sa spun e ca imi mai ramane foarte putin timp de citit si mi-ar parea asa de rau sa il impart, chiar daca e pentru blog. Prefer oricand sa citesc, dar am nevoie de timp, timp pe care, din nefericire, nu-l prea am in ultima perioada. Stiu ca am zis ca o sa postez mai mult in vacanta, dar am citit si am citit si am tot citit, pe langa temele pe care le-am avut(oh, Doamne, da, teme pe vacanta!), asa ca timpul meu pentru blog a fost redus la foarte putin si acel putin s-a transformat in nimic!
Oricum, despre ceea ce vreau sa vorbesc acum este evenimentul care s-a tinut asta-seara pe Lipscani cu ocazia Zilei Mondiale a Cartii, eveniment organizat de Litera si ziarul Ring (?). Probabil ca ati auzit de el pentru ca a fost destul de mediatizat, mai ales pe Internet. Ma rog, daca am auzit eu, e aproape imposibil sa nu fi auzit voi.
Initial am fost super entuziasmata si tot despre el. Mi s-a parut foarte interesant, bun, de admirat, chiar!
Evenimentul in sine, in schimb, mi s-a parut un dezastru. Nu datorita organizatorilor, departe de mine gandul (din punctul meu, nota 11 pentru initiativa si pentru modul in care s-au gandit sa organizeze, tot!), dar gradul de cultura al poprului a spus tot! Nu vreau sa par extremista sau oricum, dar mi s-a parut josnic felul in care s-au comportat unii. In primul rand, am plecat fara nici o carte(poate asta e motivul pentru care sunt cu capsa pusa, desi nu as baga mana in foc...), dar au fost oameni care au plecat cu 7-8 carti. Inghesuiala, imbulzeala, oameni care s-au impins ca sa puna mana pe o carte. Mi s-a parut sub orice critica! Poate asa era in coltul in care am stat eu, dar... acesta e un mod de a te comporta?
In loc sa apreciezi efortul pe care l-au depus organizatorii, initiativa, tu vi sa te ingramadesti. Din punctul meu de vedere, au fost suficiente carti pentru toata lumea, daca fiecare ar fi luat o carte, poate 2, atunci pentru ce...asa ceva ?

Alte experiente? Sunt curioasa sa vad cum au vazut altii evenimentul si cu cate carti au plecat.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Banuiam ca o sa fie asa. Nu m-am dus, cu toate ca faceam doar 10 minute pana la locul cu pricina. Intr-adevar este absolut incredibil ce s-a intamplat. Se observa inca odata gradul de cultura si suma anilor de acasa care tinde usor usor sa se indrepte catre valori negative. Am vazut intr-o poza ca respectivele carti au fost pur si simpu asezate pe jos. Este adevarat? Cred ca doar asta as reprosa organizatorilor, chiar daca nu am fost. Dar daca as fi fost acolo probabil ca nu mi-ar fi convenit sa stau sa ma aplec mereu cand mai vedeam o carte draguta ca mai apoi sa imi fie "furata" de o baba (stiu, urat termen) care nu a avut ce sa faca acasa.

Trimiteți un comentariu