joi, 4 octombrie 2012 | By: ioana97

Location update

A inceput scoala. Deja a trecut vara? Cand? Cum? Unde? Nu stiu la alte scoli cum a fost, dar la noi s-a inceput in forta inca din prima zi(de fapt a doua ca luni s-au gandit sa ne lase totusi in pace).
Am inceput liceul(ieeeiiii-eu una sunt super incantata de asta, nu stiu cum au fost sau sunt altii) si mi-am schimbat locatia:) M-am mutat, sa zic asa, desi e impropriu, la capitala^^.
Si stiti din ce cauza sunt asa de incantata? Particip in sfarsit la Gaudeamus(ieeeeeee...eei^^). asta inseamna mai multe carti, mai mult de citit si mai multe posturi pentru blog desi am tot mai putin timp. De ce? Liceu'. O fi el super extraordinar de fain, da' mai vine si cu 100 de probleme teme la matematica O_o. (Cine a facut Vianu stie la ce ma refer...).
Oricum, nu vreau sa ma lalai prea mult, asa ca va doresc un an scolar cat mai bun, usor si incununat de succesuri:)

PS: ae cineva cartea/culegerea: Probleme de Algebra pentru concursuri de admitere si olimpiade scolare? Editura didactica si pedagogica, editie de dinainte sa ma nasc eu(nu mai stiu exact anul da prin '90).

1 comentarii:

Unknown spunea...

ai gasit-o pana la urma?

Trimiteți un comentariu