vineri, 30 septembrie 2011 | By: ioana97

Reveniri, pareri de rau...etc.etc. si o mini-recenzie la Tentatia

Stiu ca ati observat si fara sa spun si eu ca in ultimele zile nu am fost prea activa (prea activa=deloc activa) si o sa incep prin a-mi cere scuze(Ca, deh, asa-i frumos) si sa imi prezint scuzele oficiale: Cine s-a gandit ca o sa fie asa de greu sa te intorci la scoala dupa trei luni de vacanta? (Raspuns: nu eu.) Pe langa faptul ca sunt in perioada de acomodare la noul orar(nu te culci si nu te scoli cand vrei), a trebuit sa mai suport si chinul acelor teste initiale(daca se numesc altfel, sa ma iertati, dar numai cu asta nu imi bat eu capul. In opinia mea: cea mai mare porcarie si nu pentru ca le-am dat(trebuie sa vada si ei cat ne-am mai prostit in vacanta si sa ne strice inceputul de an care oricum nu era prea bun), ci pentru absurditatea de materii la care am dat test(ed. civica si religie? sa-mi fie iertat....da' la materiile astea nu stiu pe nimeni care sa invete...), dar si nr. de teste/zi. Eu am avut doar 2 teste pe zi timp de o saptamana, dar am fost printre cei norocosi, cica. Cum stati, voi, astia la liceu? Stiu, aveti si mai multe. Regret :(
Si acum ca mi-am spus off-ul de pe suflet(Doamne, ce bine e sa te mai si descarci cateodata) sa trec la partea care are legatura cu blogul mai mult.

Daca ati ajuns pana aici Bravo! si acum mini-recenzia la Tentatia de P.C.Cast si Kristin Cast, din mult indragita si controversata serie Casa Noptii (parca fac introducere la o telenovela), care, Atentie, CONTINE SPOILERE.

Nu stiu daca va mai aduceti aminte de parerea mea despre ultimul volum, dar o sa incerc sa o rezum scurt: fara suparare si ofensa, seria a devenit cam trasa de par si eu una am o problema cu acel patrat-pentagon-hexagon(ce-o fi) amoros in care e implicata Zoey.
Acest volum, ei bine, mi-a facut primul sentiment si mai adanc. Serios, inteleg multe, dar nu sa fii un fel de probabil-cea-mai-puternica-preotasa-vampir-binecuvantata-de-Nyx-care-are-puteri-cherokee(sper ca am scris corect)-si-care-se-transforma-in-fantoma. Sper ca s-a inteles. Asadar, dupa ce Kalona si Neferet au fost alungati la sfarsitul volumul urmator, seria se putea terminat frumos si fain, nu trebuia sa se duca ei la Marele Consiliu al Vampirilor(care nici macar nu stiu daca se numeste asa in carte) si sa o atraga pe Zoey intr-un fel de capcana. Bine, mergea si partea asta, daca exageram, dar sa mai moara Zoey si sa ajunga un spirit.... Daca asta nu e exagerare, sa-mi spuneti voi ce e.
Plus ca devine tot mai rau scrisa. Primul volum m-a fascinat prin stilul in care era scris, dar urmatoarele au inceput sa imi scada interesul. Sa nu uitam de limbajul care ar trebui sa fie tipic adolecentin, dar care nu e(parerea mea-daca voi vorbiti asa sa-mi spuneti). Plus toata povestea aia cu ,,Si el e prietenul meu Damien care e gay, dar nu e nici o problema pen'ca noi il iubim si asa.'' In fiecare capitol(mai putin in alea in care se gandeste la cat e de frumos Kalona) apare asta...-si asta e o alta forma de exagerare, dar din partea mea.
Si...in acest volum am mai renuntat la o latura a figurii-geometrice-amoroase. Acum stiti si voi ce a ramas, ca doar ati dat testele initiale si ati recapitualat materie...:D Si nu, nu sunt rautacioasa aici.
Si, bineinteles, stiti ca aceasta e doar parerea mea si ca nu trebuie sa credeti tot ce scrie in carti(pe bloguri in acest caz)

P.S.: urmeaza un week-end cu un maraton al postarilor, ca sa recuperez, deci fiti pe aproape(asta daca va place ceea ce scriu) :D

P.P.S: ati vazut la fel ca mine (probabil) pe blogul Leda lista cu noile bloguri sponsorizate-lista care a atras destul de multe parerii contradictorii(majoritatea impotriva alegerii blogurilor). Voi ce parere aveti?

P.P.P.S: ultime mea dependenta o gasiti aici pentru care ii multumesc lui.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu