miercuri, 27 iulie 2011 | By: ioana97

Jurnalele lui Stefan: Sete de sange


CE SPUN EI:
Având la bază serialul de televiziune de mare succes inspirat de seria de romane semnate de L.J. Smith, Jurnalele lui Stefan dezvăluie adevărul despre ceea ce s-a petrecut în realitate între Stefan, Damon şi Katherine… şi cum a debutat triunghiul amoros din Jurnalele Vampirilor.
Când prima lui dragoste, Katherine, îl transformă în vampir, Stefan Salvatore îşi vede lumea — şi sufletul — distruse. Acum, el şi fratele său, Damon, sunt nevoiţi să fugă din oraşul natal, unde riscă să fie descoperiţi… şi nimiciţi.
Cei doi fraţi se îndreaptă spre New Orleans, căutând un adăpost sigur. Însă oraşul este mai periculos decât şi-ar fi închipuit vreodată, deoarece este plin de vampiri… şi de vânători de vampiri. Oare viaţa veşnică a lui Stefan va fi blestemată pentru totdeauna?

CE SPUN EU:
Daca sunteti slabi de inger(sper ca am nimerit expresia, daca nu, scuzati-ma), nu cititi aceasta carte. Va veti intalni cu Stefan cel rau care nu vrea sa renunte la bautul sangelui de om. Glumeam la prima parte, sa stiti.
Deci, aici Damon este persoana buna care nu vrea sa raneasca oameni si Stefan e rau si se crede mai puternic, mai presus de oameni si nu ii pasa de nimic. Pana cand, la un moment dat(nu mi-am dat inca seama daca motivul este crima aceea comisa de Stefan) Damon se hotaraste sa isi ia talpasita si sa ii faca viata lui Stefan un adevarat chin. Bineintels, nu se putea sa fie totul asa de simplu...Damon este capturat, Stefan il ajuta...sau incearca. Eh, vedeti voi dupa ce cititi(daca cititi).
Trebuie sa spun ca stilul de a scrie al autoarei s-a imbunatatit fata de primele volume(cel putin asa mi se pare), dar ca inca nu mi se pare prea realist felul in care vede Stefan lumea(da, prea multe detalii...). Povestea imi place mai mult decat in primul volum din JS si mi sse pare mult mai intensa...si imi place ca Stefan lupta pentru Damon chiar daca acesta i-a intors spatele, imi place prietenia, ajutorul si iubirea dintre frati pe care le scoate acest volum in evidenta(sau poate ca nu le scoate, doar mi se pare mie).
Aceste carti ar fi fost mai reusite daca nu s-ar fi bazat pe carti si pe serial, ci ar fi fost independente ca sa zic asa. Nu urmeaza actiunea din carti si nici din serial, ci o combinatie intre cele doua si iese o incurcatura...
Volumul trei se anunta si mai bun...:x
Si acum....nota:

NOTA: 3.5/5

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu