luni, 4 iulie 2011 | By: ioana97

Casa Noptii 1-5

In primul si in primul rand vreau sa imi cer scuze ca nu am mai postat nimic in ultima perioada, dar am avut niste probleme cu un ochi si doctoru' mi-a INTERZIS sa stau la calculator si sa citesc(inteleg calculator, dar si citit...). Acu' se pare ca am reusit sa scap de gardianu' care ma pazea(a se citi mama) si am pus mana e laptop. Si mi-am adus aminte ca mai trebuie sa si scriu ceva. So..here I am. Vreau sa va spun parerea mea despre primele cinci volume din Casa Noptii.
Nu stiu daca mi-am mai spus pe undeva parerea despre aceasta serie, dar inainte trebuie sa spun ca nu e una dintre preferatele mele. Bineinteles ca nu a fost asa de la inceput, dar ce sa fac eu...
Primul volum chiar mi-a placut si a fost interesant, chiar fascinant. O fata care devine vampir s ajunge la o scoala de vampiri. O lume in care vampiri sunt cunoscuti si traiesc in vazul tuturor, ca sa zic asa.
Al doilea volum a devenit si mai fascinant, chiar incepuse sa ma atraga seria. Asta cel putin pana pe la jumatate. Inainte sa se termine pe mine una volumul aproape m-a dezamagit. Am inteles, nu toate cartile dintr-o serie sunt la fel de bune. Si am continuat sa citesc. Volumul trei si patru au o sumedenie de momete trase de par. Mai intai Stevie Rae moare, apoi nu e moarta, apoi se transforma dupa ce se sacrifica Afrodita. Ca sa nu spunem de toate puterile super speciale ale lui Zoe. E personajul principal, am inteles ca trebuie sa fie talentata, puternica s.a.m.d., dar sa fim seriosi, ea e mai mult decat plina de daruri de la zeita. Cred ca acum este momentul in care trebuie sa spun ca Zoe are si o problema cu baietii. Incepe simplu: iubitul uman, Heath, continuam cu impregnarea si apoi cu Erik, dar bineinteles ca un triunghi(care aduce mai degraba a patrat pe aici daca o socotim si pe Afrodita) amoros nu e destul. Si apare Loren(profesorul). Si in momentul acesta, dragilor, avem o forma geometrica cu multe unghiuri amoroasa. Sper ca ati inteles. Si eu sunt destul de....:-? Sa o luam logic: Heat care e indragostit de Zoe(si viceversa cred), dar care iese cu cea mai buna prietena umana a lui Zoe, apoi Erik care e foarte dorit de Afrodita, apoi Loren care are si el o iubita secreta(nu va pun si cine...e secret...desi nu e foarte greu de ghicit). Deci in total avem 7 persoane...sa zicem atunci ca e un...heptagon amoros. Stiti totusi ca nu s-a terminat aici, nu? Aici e momentul in care intra in scena Stark(prin volumul patru, dar dispare rapid din scena, nu va faceti griji). Si pentru ca nu puteau sa spuna ca au un octogon amoros(nu suna prea bine, nu?) dispare Loren...si ramanem asadar cu un hexagon. Bineinteles ca toti(la baieti ma refer) sunt super indragostiti de Zoe si ii cad la picioare. Problema e ca unii mai mor, altii mai invie...stiti voi, chestii obisnuite. Nimic anormal.
Exceptam aceste forme geometrice cu multe laturi amoroase care devin penibile la un moment dat(volumul 5) ma mai deranjeaza un lucru si anume: limbajul. Dupa ce am terminat de citit cartea m-am gandit ca trebuie sa imi revizuiesc vocabularul de adolescent. Nu stiu pe nimeni REAL(e destul de important sa existe) care sa vorbeasca ca Zoe si amicii ei. Se vede ca limbajul ei e putin tras de par. Putin, adica putin mai mult.
Si acum, parerea mea finala...dupa sfarsitul volumul 5(cand Kalona...-am uitat de Kalona de care Zoey se simte atrasa, scuzati-ma...revenim asadar la octogon amoros...intelegeti voi de ce daca ati citit/cititi/veti citi cartea e cam trimis la plimbare) ma intreb ce mai poate sa scrie... Din punctul meu de vedere povestea are happy ending(exceptand ca Zoey nu si-a ales un iubit, dar nu e chiar asa mare tragedie asta). Deci ce mai poate scrie...? Din ce am citit pe spatele cartilor si am auzit devine un fel de spirit...(grozav!-o Zoey fantoma).
Sau poate continua seria ca sa se ajunga la hecatommyriagon amoros(1.000.000 laturi- am gasit pe wiki).
Probabil ca voi citit si continuarea, dar ma indoi sincer ca ma va face sa imi schimb parerea despre serie. Totusi, daca nu aveti nimic mai bun de citit si chiar vreti, o puteti incerca. Desi nu garantez ca va va placea.

Nota: 2.5/5 (doar pentru ca primele doua volume au fost faine)

1 comentarii:

Anonim spunea...

mie imi place seria asa cu e ea trasa de par :P
SPOILER(nu cititi daca nu vreti asa aflati mai multe despre triunghiu,hexagonu sau pentagonu amoros :)))
in final heath moare,pe erik nu-l mai baga in seama pentru ca e posesiv,loren dupa cum sti moare si el....si mai ramane stark cu care cred ca o sa ramana :D

Trimiteți un comentariu