vineri, 24 iunie 2011 | By: ioana97

Noutati, noutati si noutati #2


Mai intai vreau sa cer cateva scuze pentru ca nu am mai postat de atat de mult timp... Calculator si conexiune la internet...(ma abtin, ca sa nu vorbesc urat).
Inainte sa incep sa scriu despre noutati-carti, vreau sa spun ca am luat o decizie. Da, stiu, acum exista cativa care se intreaba, dece nu trece asta o data la subiect? Eh, simplu, pentru ca vreau sa va cer si parerea. Asa ca am ajuns la concluzia ca pentru cartile pe care le citesc in engleza(doar daca nu sunt aparute acum un catralion de ani) o sa postez un review atat in romana cat si in engleza. Vi se pare o idee buna? Daca intrebati de ce, pentru ca am sesizat ca am multe vizite din SUA. (Sunt mai uimita decat voi, nu va faceti griji).
Asa, acum ca am terminat, sa va prezint si ultimele stiri pe care le-am aflat cu intarziere:

La Leda, vor aparea cateva titluri foarte interesante:
1. The nine lives of Chloe King de Liz Braswell(veste mai veche)
2. Trilogia Eve de
Anna Carey care e distopiana(ador genul asta de carti, asemanator Jocurile Foamei) si va aparea simultan cu lansarea din SUA.
3. Seria
Meredith Gentry de Laurell K.Hamilton care are pana in prezent 8 volume in SUA

La Rao, se cam asteapta:
1.
Starcrossed de Josephine Angelini (care mi se pare fantastica-cel putin)
2. Trilogia Numbers de Rachel Ward (aflati mai multe pe blogul Sabinnei, aici, desi cred ca vi-am mai spus)

Si de la Litera speram:
1. Seria Hex Hall de Rachel Hawkins(asa de fericita din cauza acestei serii)
2.
The Look Book Ținuta perfectă pentru orice ocazie de Nina Garcia(poate fi deja precomandata de aici)
? 3. Before I fall de Lauren Oliver(am auzit mai demult ca va aparea cartea si la noi, dar nu mai stiu exact de unde si nu pot sa garantez nimic din pacate...dar daca apare asta, ar fi frumos sa apara si Delirium tot de Lauren Oliver-exagerez deja, stiu).

Sincer, sper sa apara si la Nemira ceva care sa imi atraga si mie atentia si pentru care sper cu adevarat. Nu ca nu apreciez ce avem deja de la Nemira.

Acum, as vrea sa va spun si cateva dintre cartile/seriile pe care le-as vrea si eu in Romania(tineti minte ca sunt doar dorintele mele si ca momentan nu e nimic altceva):

1. Divergent de Veronica Roth

2. Wither de LAuren DeStefano

3. Imaginary Girls de Nova Ren Suma

4. Hourglass de Mira McEntire

5.
Halo de Adornetto, Alexandra

Astea sunt doar cateva dintre cele pe care le vreau(cam o sutime-ca sa va faceti o idee), dar cred ca astea sunt cele pe care le vreau cel mai mult. Si nu doar primele volume, ci si continuarile lor(cele care au).
Voi ce carti ati vrea sa apara si la noi? Aveti vreo dorinta? Adica sigur ca aveti, dar aveti o carte pentru care ati face multe ca sa apara si la noi? Sau carti?

P.S.: Trebuie sa ma apuc sa economisesc pana la Gaudeamus(unde sper sa fiu prezenta) ^^

5 comentarii:

Anonim spunea...

ce ma bucur ca apare si la noi Hex Hall :D
si ar fi minunat daca ar aparea si la noi Divergent :X:X:X:XX

ioana97 spunea...

Stiu, si eu vreau Divergent...e absolut geniala! Si e si genul meu preferat(distopian)... Oare a luat-o vreo editura in considerare? hmmm...:D
Altceva ce ai mai vrea sa apara?

Anonim spunea...

The Goddess Test si seria The Gallagher Girls :X:X:X:X:X

RRoxana spunea...

Eu as mai vrea Across The Universe

ioana97 spunea...

Si pe mine ma atrag The Godess Test si Across the Universe. De Gallagher Girls nu am auzit pana acum. Da' m-am documentat. Pare interesant...O vreau!:D

Trimiteți un comentariu