joi, 2 iunie 2011 | By: ioana97

In vacanta

Se pare ca vacanta se apropie cu pasi tot mai repezi...In privinta scolii, am intrat deja in vacanta, deci in mare sunt libera. Concluzie: am tot timpul din lume sa citesc. Bine, nici chiar asa, dar acum cel putin nu mai exista muntele ala de teme care sa ma sacaie: opreste-te din citit, opreste-te din citit si vin-o si sacrifica-te pentru teme! :)) Vedeti, deja am luat-o razna? Nu stiu sigur daca e vina libertatii sau a prea multor teme.
Ca sa nu o lungesc si mai mult, m-am gandit sa imi fac o lista de lectura pentru vacanta, asa, macar ca punct de reper. Ce am eu de gand sa citesc in vacanta:

1. Orasul de cenusa de Cassandra Clare(nu cred ca mai trebuia si numele autoarei).

2. Orasul de sticla de Cassandra Clare*

3. Crescendo de Becca Fitzpatrick

4. O femeie implinita de Danielle Steal

5. Vis in alb de Nora Roberts

6. Trezirea/Lupta/Furia/Reuniunea de L.J. Smith -da, nici mie nu imi vine sa cred ca nu le-am terminat inca

7. Intoarcerea: Caderea noptii de L.J. Smith

8. Jurnalele lui Stefan de L.J. Smith

9. Lux/Suspiciuni de Anna Godbersen

10. Shining de Stephen King

11. Flashforward de Robert James Sawyer -pot sa spun ca am adorat serialul si ca astept cu nerabdare sa imi pun mainile pe cartea asta

12. Primele 5 volume din Tara Duncan de Sophie Audouin

13. Fascinatie de Melissa Marr

14. Nopti de succub de Richelle Mead **

15. Vise de succub de Richelle Mead **

16. A 16-a luna de Kami Garcia si Margaret Stohl **

17. Le petit prince de Antoine de Saint Exupery-parca vad ca aceasta carte o sa-mi scoata peri albi pana o termin, dar trebuie sa o citesc, so... am auzit ca ar fi destul de buna

18. Sotia calatorului in timp de Audrey Niffenegger **

19. Banchetul nebunilor de Rachel Caine **

20. Bal mascat de Melissa de la Cruz **

Cam astea ar fi cartile pe care vreau sa le citesc la vara. Cam putine, nu? Sper sa am timp sa le citesc pe toate, sa reusesc sa le cumpar pe cele pe care nu le am (notate **) si sa apara cele care nu au aparut inca (notate *). Pe langa cartile de pe lista sper sa mai citesc cateva care nu au aprut inca la noi.
Parca vad ca pana la sfarsitul vacantei ma voi trezi cu cel putin jumatate de lista neterminata, dar sper sa reusesc sa ma tin de aceasta lista cat de mult pot. Daca nu...asta e.

Voi ce sperati ca veti citi in vacanta? Va veti face o lista de lecturi dupa care sa va orientati atunci cand incepeti?

1 comentarii:

Anonim spunea...

am atatea carti de citit vara asta :X
pana acum am strans 8 carti pe care sa le citesc si mai am vro 5 carti care trebuie sa soseasca si ma gandeam sa mai iau inca 3 carti.......deci am ce citi vara asta :P

Trimiteți un comentariu