miercuri, 15 iunie 2011 | By: ioana97

Domnia haosului-Vampirii din Morganville 5-precomanda

Si se pare ca cei de la Leda nu se lasa prea mult asteptati si ne aduc urmatorul volum din Vampirii din Morganviile-volum asteptat de toti fanii seriei, cred eu.
Puteti sa o precomandati de aici cu o reducere de 25%. Asa, ce mai asteptati? :D
MORGANVILLE, TEXAS. LA SUD DE NORMALITATE.

În orasul universitar Morganville, vampirii si oamenii au coexistat într-o relativã armonie… pâna la sosirea lui Bishop, o cãpetenie a vampirilor care ameninta sa readucã epitetul de malefic în expresia maleficii morti-vii si sã spulbere fragila stare de pace. Numai cã Bishop nu este singurul pericol…

Nori negri si violenti prevestesc o furtunã de proportii devastatoare. În timp ce studenta Claire Danvers si prietenii ei se pregãtesc sã apere orasul de elementele dezlãntuite, atât de cele naturale, cât si de cele nenaturale – , se petrece un lucru neasteptat: vampirii din Morganville încep sã disparã unul câte unul. Descoperirea motivului o conduce pe Claire spre o ultimã optiune: sã-i jure supunere lui Bishop… sau sã moarã.

TRADUCERE DIN LIMBA ENGLEZA DE: Adrian Deliu

FORMAT: 13×20 cm
PAGINI: 352
TIPUL COPERTEI: cartonata
PRET: 36.90 LEI

Pret redus 25%: 27,68 lei

P.S. Ca sa nu isi iasa din mana, cei de la Leda ne incanta si cu o noua serie: The Nine Lives of Chloe King de Celia Thomson

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu mi-am precomandat cartea deja ;)
si abia astept seria The Nine Lives of Chloe King :D
apropo de serie...ai vazut primul episod din serial?....este super :X:X:X:X:X

ioana97 spunea...

nu, nu am vazut inca episodul...in general astept sa se adune ceva mai multe episoade...nu prea imi place sa stau in suspans prea mult pana la urmatorul episod...

Anonim spunea...

nici mie dar nu m-am putut abtine si m-am uitat :D

Trimiteți un comentariu