duminică, 29 mai 2011 | By: ioana97

Angel's fury by Bryony Pearce

Angel's fury by Bryony Pearce

Am inceput sa am visesi in timp ce cand sunt treaza. Imi amintesc muzica pe care nu am ascultat-o niciodata...Am toate aceste lucruri in plus in cap, dar uit lucruri din propria mea viata. Incep sa ma simt ca si cand sunt posedata.

Cassie Farrier sufera dintotdeauna de cosmaruri terifiante. Intr-o escursie in Germania ea recunoaste scene din propriile vise si gaseste dovada unui masacru de saizeci de ani. Temandu-se pentru luciditatea ei, familia ei o trimite pe Cassie la un azil unde ea ii intalneste pe altii cu simptome ca ale ei si descopera ca a trait un numar de vieti anterioare.
Oricum, Doctorul azilului nu este ceea ce pare. Cassie si baiatul pe care ea a inceput sa il iubeasca trebuie sa scape de influenta Doctorului, dar pot ei sa scape in acelasi timp si de trecutul lor?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu